HSMAI houdt donderdag 19 maart in samenwerking met Marco Derksen in Congrescentrum Amstelveen een seminar over het gebruik van LinkedIn.
Internet als verkoopkanaal laat nog steeds een stijging zien. 95 procent van de Nederlanders zoekt, oriënteert en boekt immers via dit medium. Daarom vindt HSMAI dat alle mogelijkheden van het internet door het bedrijfsleven optimaal moeten worden ingezet.
Proactief
LinkedIn onder de knie hebben hoort daar ook bij, aldus HSMAI. "Voor een optimaal resultaat moet men proactief met de nieuwe mogelijkheden en informatiekanalen aan de slag", zegt Hans Poortvliet, managing director.
Profielpagina
"Zo heeft bijvoorbeeld LinkedIn - met inmiddels wereldwijd 35 miljoen leden in 200 landen waarvan één miljoen in Nederland - een hoge commerciële waarde. Maar voldoet de eigen profielpagina niet aan de eisen, dan hoeft men zich eigenlijk niet eens aan te melden."
Workshop
Daarom houdt HSMAI een praktische workshop over het gebruik van LinkedIn onder leiding van Marco Derksen. Bovendien beantwoordt hij een aantal vooraf ingezond vragen over het effectief inzetten van digitale marketing.
Het seminar is gratis voor HSMAi-leden en kost 95 euro voor niet-leden. Inschrijven kan via de website www.hsmai.nl.

