Branchenieuws

RCLM start ruilhandel met ondernemers

Het Utrechtse reclamebureau RCLMN Foodadvertising hanteert momenteel de Pick a Treat-actie: in ruil voor wat lekkers, gaan zij voor foodondernemers aan de slag.

"De wereldwijde recessie vindt iedereen op z’n bord terug", aldus aldus van Ruben van der Made van RCLM. "Wij nodigen onze favoriete en typisch Utrechtse foodondernemers persoonlijk uit om de portemonnee dicht te laten en een keuze te maken uit onze Pick a Treat menukaart: kruis aan waar je trek in hebt.

Creaties
In ruil voor wat te eten creëert RCLM dan bijvoorbeeld een nieuw(e) logo, advertentie, menukaart, nieuwsbrief, huisstijl of andere wens. "Een lunch, borrel, ijsje of customized cupcake: wij eten wat de pot schaft."

Op is op
Ook foodconcepten buiten Utrecht komen overigens in aanmerking voor de Pick a Treat-actie. "We werken drie opdrachten for food uit. Leuke initiatieven buiten de Domstad maken wat ons betreft ook kans. Wel geldt: op is op en weg is weg, dus wie het eerst komt..."

Roberto en Carlina van Roberto Galato maakten als eerste, Utrechtse 'kleine ondernemers' gebruik van het aanbod.

Meer informatie.