Accor breidt loyaltyprogramma uit met KLM
Branchenieuws
Foto 123rf.com

Loyaltyprogramma Accor nu ook met vliegmiles

Air France-KLM en Accor zetten een nieuw loyaltyprogramma op met meer rewards voor hun gezamenlijke klanten.

Door de samenwerking tussen Air France-KLM en Accor krijgen deelnemers aan de Flying Blue en Le Club AccorHotels loyalty-programma’s toegang tot Miles+Points, een nieuwe mogelijkheid om tegelijkertijd Points en Miles te verdienen wanneer ze met beide bedrijven reizen. Verdien Miles met elk hotelverblijf en Points met elke vlucht en wissel Miles en Reward Points in voor nieuwe bestedingsmogelijkheden. 

Meer mogelijkheden
Accor Group en Air France-KLM Group versterken hun samenwerking door als eerste partijen in de Europese reissector een gezamenlijk rewards-programma aan te bieden voor al hun wereldwijde loyalty-deelnemers. Bij elke boeking voor een vlucht die wordt aangeboden en uitgevoerd door Air France en/of KLM, en bij elk verblijf in een Accor hotel verdient de reiziger zowel Flying Blue Miles als Le Club AccorHotels Reward Points. Om te profiteren van de Miles+Points service dienen deelnemers hun accounts te koppelen op www.flyingblue.com of op Le Club AccorHotels. Na registratie spaart de klant automatisch Flying Blue Miles en Le Club AccorHotels Reward Points bij vluchten met Air France en/of KLM of bij een verblijf in een van de deelnemende hotels van Le Club AccorHotels. De nieuwe, versterkte samenwerking biedt reizigers meer mogelijkheden om Miles en Points te sparen en te besteden. En zowel Air France-KLM Group als Accor Group kunnen hun klanten nu over meer fases van hun reis rewards bieden.

Loyalty-marketing
Sebastien Bazin, Chairman en Chief Executive Officer van Accor, verklaart: “We hebben de samenwerking tussen Air France-KLM en Accor geïntensiveerd om de waardering voor onze trouwste klanten tot uitdrukking te brengen. Dit nieuwe programma, gedragen door twee grote internationale spelers in de reissector, tilt loyalty-marketing naar een nieuw niveau. Met de radicale verandering van ons lifestyle loyalty-programma, tot uitdrukking gebracht in het nieuwe merk ALL – Accor Live Limitless – geven we invulling aan onze “augmented hospitality”-strategie en breiden we de interactie met onze gasten uit buiten de hotelomgeving, tot in hun dagelijks leven. Deze samenwerking gaat een belangrijke bijdrage leveren om deze ambitie waar te maken, waarbij we de internationale footprint van onze beide bedrijfsgroepen nog prominenter maken.”