“Twee patat speciaal, een hamburgermenu, een frikandel en een salade.” Dit omroepen is volgens NTF binnenkort verleden tijd.
Bestellingen omroepen in de horeca-onderneming is verleden tijd. Althans, als het aan NTF ligt. De leverancier en ontwikkelaar van digitale horecaoplossingen komt met een innovatief afhaalscherm.
Van bestelling tot bereiding
Als gast plaats je een bestelling, en vervolgens verschijnt jouw nummer op het afhaalscherm in de zaak. Begint de keuken met de bereiding, dan komt deze order op het nummerscherm als zijnde in bereiding. Zodra de keukenbon op gereed gezet wordt, dan komt deze automatisch bij gereed te staan. Zodra de bon op het uitgiftescherm afgevinkt wordt als zijnde opgehaald, dan verdwijnt dit nummer ook van het afhaalscherm. “Het voordeel is dat het volledig geautomatiseerd werkt, doordat het slim geïntegreerd is met onze bestaande systemen.” vertelt Leon Besselink, directeur van NTF.
Gekoppeld aan bestaande systemen
Het afhaalscherm werkt moeiteloos samen met de, vorig jaar door NTF geïntroduceerde, bestelzuil: e-Kiosk. “En uiteraard met ons keukenscherm en kassasysteem. Het bonnenscherm wordt meteen bijgewerkt zodra de handeling plaats heeft gevonden. Dat is een uniek voordeel ten opzichte van andere systemen – die vaak als losse applicatie werken.” aldus Besselink. Hij vertelt over de samenwerking hierin met de Digitale: “Het nummerscherm is geïntegreerd met de narrowcasting schermen van de Digitale. Dit betekent dat de nummers geanimeerd in de menu presentaties komen. Een mooie aanvulling voor ondernemers met digitale menuschermen in hun zaak.”
Over NTF
Vanuit Culemborg ontwerpt en ontwikkelt NTF al meer dat 20 jaar soft- & hardware voor de horeca. Het aanbod van NTF richt zich op diverse digitalisaties: een kassasysteem, bestelapp, bestelsite, bestelzuil en nog veel meer. Het team van NTF zorgt dat horecaondernemers meegroeien in de digitale wereld en beschikken over het juiste gereedschap.

