Advertorial

Justin Brown meer dan tevreden met Pocketmenu

Pocketmenu werkt samen met professionele horecaondernemers, waaronder Justin Brown. Twee jaar geleden vertrok deze award-winnende chef-kok naar Nederland (Amsterdam), waar hij met pop-up restaurants begon. Dit was de beste manier om zijn twee passies samen te laten komen: ondernemen en mensen laten genieten van zijn gerechten. Inmiddels heeft hij diverse restaurants geopend en is hij bezig met allerlei vernieuwende concepten. Joey Remmers, eigenaar van Pocketmenu, werkt inmiddels een vol jaar samen met Justin en vroeg naar zijn beweegredenen om voor Pocketmenu te kiezen.

Ik hoor allerlei spannende verhalen over nieuwe plannen. Vertel eens?
“Dat kan wel kloppen! In december is de opening van Trade. Dit is een mix tussen een supermarkt en een food court. Iedereen is welkom om een selectie aan snacks, salades, sandwiches en soepen te kopen, maar je kunt binnen ook terecht bij kleine eettentjes waar je iets kunt bestellen of mee naar huis kunt nemen. Deze tentjes zullen worden gerund door The Juice Brothers, Meneer Temaki, The Bouillon Brothers en Van Leeuwen Vegan Ice Cream. Ik ben daarnaast van plan om een bezorgdienst op te zetten, wanneer Trade is geopend. Op trade-amsterdam.nl staat het laatste nieuws. Uiteraard in samenwerking met Pocketmenu ontworpen.

Nog een website erbij! Hoeveel websites heb je nu via ons lopen?
“Inmiddels heb ik de afgelopen twee jaar zeven verschillende websites bij jullie afgenomen: Justin Brown Website, Webshop, The Chippy, Bao Buns Amsterdam, Bio Meals, The Dirty Chicken Club en Trade.

Weet je nog waarom je voor Pocketmenu koos?
“Toen ik twee jaar geleden websites voorbij zag komen die jullie voor diverse restaurants in de stad hadden gemaakt, heb ik meteen een afspraak met je gemaakt. Tijdens dat gesprek werd mij duidelijk dat je ontzettend veel kennis van de horecabranche hebt. Dat vond ik echt een dik pluspunt! Daarnaast zag ik dat iedere website uniek was, waardoor elk restaurant op zijn eigen manier opviel. Ik hoefde niet lang na te denken wie mijn websites zou gaan bouwen. Inmiddels horen ze bij het totaalplaatje van wat ik aanbied. Men komt al 'binnen' via mijn websites, waar ze de sfeer proeven en de gerechten kunnen zien.”

En nu helpen we samen andere horeca-ondernemers
“Klopt, dat doen we nu ruim een jaar. Ik zit natuurlijk middenin die wereld, dus ik kom veel collega's tegen die graag een goede restaurantwebsite willen hebben. Wanneer iemand met mij contact legt over een nieuw concept – en ik vind dat een goed concept – dan stuur ik ze door naar jou. Ik vind het supercool dat een horecaplek kan groeien door er een goede website aan te koppelen! Daarnaast zijn jullie goede sparringpartners. Jullie snappen het vakgebied en hebben veel kennis van online marketing. Een ideale combinatie als je je als 'kookgek' meer wilt focussen op je main-job: mensen blij maken met heerlijke gerechten!”