Als mysteryguest hing André Troost op uw terras, at hij in uw restaurant en sliep hij in uw hotel. In zijn derde boek Ober, er zit soep in mijn haar beschrijft hij zijn bevindingen over het contact met de horecamedewerkers.
In de horeca wordt gelachen, genoten, geblunderd en geïrriteerd. Het boek is een feest van herkenning voor iedereen die met gastcontact te maken heeft. Troost fileert de gedragingen van bedienend personeel en geeft tips.
Simpelweg genieten
André Troost fileert de gedragingen van het bedienend personeel. Hij is niet achter de bar geboren, maar een gewone gast op je terras, in je restaurant of in je hotel. Een gast die simpelweg wil genieten. Zijn specialisme is gast-zijn.
Een greep uit de 112 leermomenten en 63 horeca-anekdotes:
· Haal omzet uit klachten
· Creëer terugkomende gasten
· Seksistische mannetjes
· Hersenkwab en lauwe frietjes
· Het goede en foute flirten
· Kinderen of klooihannesjes
· Jongens en meisjes blijven
· ‘Sorry, de keuken gaat dicht!’
· Humor is geen koekje bij de koffie
Over de auteur
André Troost is mystery guest, cabareteske spreker, theatermaker en auteur. Zijn onderwerpen cirkelen rond klanten, gasten en cliënten. Zijn opdrachtgevers komen uit de horeca, retail, overheid en andere klantgerichte organisaties.
Wilt u het boek helemaal gratis krijgen? Stuur dan een mail naar actie@entreemagazine.nl en wie weet behoort u tot de gelukkigen!

